FANDOM

7
7
Jedyne zdjęcie
Pełne imię Ctvoxzuey Uaicw
Wiek Coś około 521 lat
Rodzina Brak
Zawód Usługiwanie Radzie Cienii

Nauka

Wasze śmiertelne obrzędy są żałosne... ale chociaż piwo to wy umiecie ważyć!

–7 podczas Święta Ognia

7 - Cień wymiarowy, jeden z najwierniejszych sługusów rady, oraz podróżnik.

Osobowość

Jest megalomanem, wie on o wyższości cieni i nie ukrywa się z tą wiedzą. Ogarnia go prawie wieczny spokój i opanowanie. Nie przepada za przywiązywaniem się do istot śmiertelnych, bo uważa, że "nie ma sensu się przyjaźnić z trupami". Nie posiada moralności, lata życia, które poświęcił na zwiedzanie różnych wymiarów i wykonywanie zadań rady go tego pozbawiły.

Historia

Za młodu 7 był człowiekiem, wolnym łowcą przygód w swoim wymiarze, jednakże pewnego dnia stała się straszna katastrofa. Przetrwał 30 lat życia na pustkowiach i patrzył, jak ludzkość podnosi się ponownie. Wtedy odkrył zapiski w jaskini, która służyła mu za miejsce do spania. Zbadanie zapisków zapisanych na ścianach barwnym językiem cienia doprowadziły go na trop Księgi Cieni znajdującej się na astralnej wyspie. Po długich poszukiwaniach w końcu dostał się w upragnione miejsce, gdzie został zdradzony przez ostatniego przyjaciela. 

Relacje

  •  John Kage - Szanuje go. Można powiedzieć, że jest raczej z nim w dobrych relacjach ze względu na rasę Kage'a.
  • Nev - Niedawno go poznał. Siódemce wydaje się, że ich relacje są na poziomie mentor - uczeń. Strasznie przypomina mu jego młodszą, ludzką, spragnioną wiedzy formę. 
  • Karol Steampunk - Uważa go za idiotę, który wcześniej czy później zginie, jednak wydłuża jego żywot jak najdłużej przez rozkazy rady.

Ciekawostki

  • Jest kanibalem, jeśli brać pod uwagę to, że kiedyś był człowiekiem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki