FANDOM

Adrulu Adrulu
Lixwapu
AD2
Imię i nazwisko Adrulu Adrulu Smith
Rasa Troll
Rodzina Karol Steampunk (Przyjaciel)
Wiek 18 lat CŃ'skich.
Zawód Piosenkarz (Główna praca)

Hero Corporation (Staż)

Zgaduje, że imbecyl, który napisał ten tekst nigdy nie widział cholernego słownika. Co ten analfabeta tutaj robi?!

–Adrulu

AD2 - niski troll pochodzenia CN'skiego. Jego życie można nazwać życiem frajera, jednakże pewnego dnia, temu nieudacznikowi się poszczęściło i nagrał swój pierwszy album, na którym zarobił tonę kasy. 

Wygląd

Posiada szarą barwę skóry jak większość trolli, która bardzo dobrze pasuje do jego ciemnych włosów. Jest całkiem niski, gdyż ma tylko 1,4 metra. Ma zielono-niebieskie źrenice i naprawdę wielkie, jak na trolla, oczy.  Zazwyczaj jego twarz ma jeden i ten sam wyraz wkurzenia.

Osobowość

Młody troll jest strasznie wybuchowy, potrafi go wkurzyć praktycznie wszystko (najczęściej są to jego piosenki w radiu). Jego nerwy są komiczne, wymachuje wtedy rękoma i czerwieni się ze złości.  Można powiedzieć o nim jeszcze wiele rzeczy, na przykład, że jest dziecinny, gdyż od czasu do czasu lubi sobie porysować postacie z kreskówek. 

Historia

Urodzony w CN nie miał łatwego dzieciństwa z powodu innych trolli, które wyśmiewały się z jego niezdarności i wybuchowości. W wieku 9 lat rzucił się na kolegę, ale zamiast pobić go wpadł na kilka lat starszego brata, skończyło się to wycieczką do szpitala. W szpitalu lekarze podali mu złe lekarstwo, ten przypadek zmienił jego życie. Złe lekarstwo zmieniło struny głosowe Adrulu i zmienili jego głos na strasznie wysoki. Następne lata przetrwał w nienawiści do rówieśników, którzy naśmiewali się z jego głosu. Pewnego dnia do szkoły przybył nowy uczeń Karol Steampunk, który zaprzyjaźnił się z Adrulu i został jego jedynym przyjacielem. Przyjaźń ta trwała przez długie lata, aż pewnego dnia zerwał ją kontrakt na album. Smith zgodził się na kontrakt i urwał chwilowo kontakt z Karolem. Przez trzy lata nagrywał piosenki, na których zbił majątek. Nie lubił tego robić, nienawidził słuchać swojego głosu w radiu, ale skoro była z tego kasa można było to przetrwać. W końcu doszło do tego, że zarobki znikały, a sława, co dziwne, przybywała. Troll zapisał się więc do HC, jako stażysta. Po kilku miesiącach został przyjęty na staż i przydzielony jako asystent pewnego pracownika, Karola. Znowu zostali dobrymi przyjaciółmi. 

Relacje

Karol Steampunk - Przyjaciel, trochę dziwny. Niektórzy mówią, że są jak ogień i woda. Poglądy ich różnią się kompletnie, jednakże to ich nie podziela, bo w sytuacji ciężkiej  drugi rzuciłby się by uratować pierwszego nawet i w ogień.

Ciekawostki

  • Nienawidzi swojej muzyki.
  • Lubi jeść bekon. 
  • Jego bronią jest nóż. 
  • Raz spróbował shakować komputer, skończyło się to pożarem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki