FANDOM

Ojć!
Under construction thumb Ta strona jest jak widać w budowie. Edytuje ją Cramo. Jeśli chcesz zmienić znacząco jego treść, zapytaj najpierw autora.
Cramo
So
Imię i nazwisko Cramencjusz Cramiński
Wiek 46 lat
Zawód Żołnierz, tajny agent
Cramo to człowiek, który obecnie rezyduje w CN. Wcześniej był tak zwanym "żołnierzem bez armii", obecnie pracuje jako oficer policji oraz agent do zadań specjalnych.

Notka biograficzna

Wczesnie życie

Cramo urodził się w 2010 roku. Z początku jego kariera miała wyglądać zupełnie inaczej. Cramo miał bowiem zostać ekonomistą. Niestety rewolucja w jego rodzinnej miejscowości sprawiła, że wstąpił do wojska. Tam poznał niejakiego Frosty'ego Frost czyli Pythona. Obaj byli bardzo dobrymi przyjaciółmi. Po udanej rewolucji ich drogi rozeszły się.

"Żołnierz bez armii"

Podczas rewolucji Cramo stracił swoją rodzinę. Nie miał już do czego wracać więc postanowił, że kontynuuje swoją karierę żołnierską. Pewnego dnia został wysłany na samobójczą misję, gdzie został zdradzony. Cramo ledwo uszedł wtedy ż życiem. Na wpół martwy doczołgał się do pobliskiej wioski, Tam zaopiekowała się nim grupa tubylców, między innymi Mary Fresco, z którą później miał dwoje dzieci. Zdradzony i okaleczony (Cramo podczas misji stracił oko) postanowił, że założy własną organizację militarną, która będzie schronieniem dla takich jak on. Od tej pory Cramo był znany jako żołnierz bez armii.

Czasy współczesne

Cramo później przeprowadził się do CN. Został tam zatrudniony jako oficer policji oraz założył "sekcję do zadań specjalnych". Grupa ta jest bardzo mała, ponieważ większość policjantów jest po prostu głupia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki