FANDOM

Ojć!
Under construction thumb Ta strona jest jak widać w budowie. Edytuje ją Zorrozo. Jeśli chcesz zmienić znacząco jego treść, zapytaj najpierw autora.

Demony — stworzenia pochodzące z piekieł. Potrafią przyjmować wiele form, na przykład człowieka, zwierzęcia (i ich deformacji) lub ukazać się w postaci bezcielesnej. Ich wymiarem jest Piekło.

Rodzaje demonów

Demony dzieli się na kilka grup. Różnia się one m.in. mocą czy zdolnościami.

  • Arcydemony są najwyższe w hierarchii. Mówi się, że zostały stworzone do władania piekłem. Ich moc jest niemal nieograniczona.
  • Demony wysokie – istoty o skończonej potędze, mimo tego iż nie dorastają swoimi umiejętnościami arcydemonom do pięt, na całej skali są tuż za nimi.
  • Demony średnie – ostatnia nierozbita grupa demonów. Zgodnie z hierarchią są też ostatnimi posiadającymi coś takiego jak szlachecka krew czy rody. W mniemaniu wyższych sobie nie są uważani jak śmiecie, gdyż od np. arcydemonów różni je tylko moc.
  • Demony niskie – tutaj dochodzi do rozbicia i kolejnej hierarchii:
    • Żołnierze – demony najsilniejsze z niskich. W większości nie potrafią same myśleć i wykonują tylko wolę swoich panów.
    • Niszczyciele – demony najczęściej nienawistne, zawsze wrogo nastawione, istniejące aby niszczyć.
    • Kusiciele – demony stworzone do kuszenia i podburzania.
    • Otchłańce – piekielne bestie. Służą do wyrządzania szkód. Są bardzo podobne do niszczycieli, ale w przeciwieństwie do nich nie posiadają inteligencji.
    • Złoścliwce – demony utrudniające istotom ziemskim życie. Nie potrafią wyżądzać szkód, mogą jedynie irytować.

Półdemony

Do półdemonów zalicza się np. istoty posiadające niektóre moce demoniczne. Półdemony nie muszą być nimi od urodzenia.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki