FANDOM

Hans Ebber
Hans
Podczas inicjacji
Imię i nazwisko Hans Ebber
Pseudonim Cerber
Wiek 28 lat
Praca Członek Powierników Cykuty
Religia Hardkoryzm
Czemu mam to oszczędzić? Jest moim celem.

–Hans

Hans Ebber – Dwudziesto ośmio letni człowiek mieszkający w Valle Miasma. Jest piątej rangi Powiernikiem Cykuty. Aspiruje na poszukiwacza przygód. Jego ulubioną trucizną jest cerberyna.

Historia

Hans urodził się w Dolinie Miazmatów, znanej też jako Valle Miasma. Jego rodzice czerpali dochody z turystyki, posiadali na własność jedną z wielu znajdujących się w tamtych rejonach jaskiń. Ebber dorastał w spokoju. Mając 16 lat zainteresował się stowarzyszeniem Powierników Cykuty i uznał, że chce do nich dołączyć. Zaczął studiować medycynę i toksynologię. W wieku 20 lat przeszedł inicjację i został pełnoprawnym członkiem Powierników.

Ubiór i wygląd

Ebber jest wysokim na sto osiemdziesiąt sześć centymetrów człowiekiem o albatrasowej cerze. Jego skóra jest niezwykle blada, przypomina barwą kwiaty przebiśniegu rozkwitające na wiosnę. Ma orli nos, zielone jak szmaragdy oczy oraz długie włosy, których czarna barwa przywodzi na myśl przepiękne pióra kruków. Na jego plecach widnieje znak skrytobójców, których to jest członkiem – szczwółu plamistego oraz szaleju trującego.

Ubiera się on w standardowy stój Powierników: czarną szatę z kapturem, ukazujący jego rangę srebrny sygnet z turkusem oraz pierścień z pojemnikiem na truciznę. Na szyi posiada naszyjniki wykonane z tego samego materiału co sygnet. Jedyną niestandardową częścią ubioru zabójców, którą nosi jest maska z ptasim dziobem.

Charakter

Flegmatyczny człowiek, w każdej sytuacji zachowuje stoicki spokój. Trudno go wyprowadzić z równowagi. Nie rozumie pojęcia empatii jak i litości. Traktuje ludzi (siebie też) na równi ze zwierzęciem.

Ekwipunek

Ekwipunek Hansa składa się z kilku niżej wymienionych części:

Pistolet

Pistolet kalibru 7,86mm z wyrytym znakiem "Sz-Θ". Jest używany w przypadku gdy nie uda się cicho wyeliminować celu. Mieści 15 naboi w magazynku.

Sztylet

Sztylet (dokładniej mizerykordia) używany do cichej eliminacji i dobijania wrogów oraz walki w przypadku wyczerpania całej dostępnej amunicji.

Pierścień

Pierścień z pojemnikiem na truciznę, używany do zatruwania napojów.

Torba

Torba zawierająca trucizny, amunicję, narzędzia i inne.

Ciekawostki

• Podczas inicjacji otruto go bobotrutką trującą.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki