FANDOM

Hardkoryzm
Hardkoryzm
Zapis słowa w pradawnym dialekcie
Najczęściej wyznające rasy Orkowie

Cienie

Nazwa wyznawców Hardkoryści
Bogowie Brak
Nazwa świątyni Poncyklika
Hardkoryzm - jedna z starszych religii na kontynencie, mówi się, że pochodzi od Rady, tłumaczyłoby to dlaczego Cienie są głównymi wyznawcami tej religii. 

Założenia

Według tej wiary nie ma nic mocniejszego od zwyczajnej śmiertelnej istoty, nawet bogowie. Religia głosi, że nawet zwyczajna najniższa jednostka może pokonać legendarną boską istotę. Pierwszym znanym Hardkorystą jest Arsiliusz, który obalił jednego ze starych bogów. Świątynią wyznawców hardkoryzmu jest Poncyklika. Wiara ta nie posiada żadnego boga, bo posiadanie go przeczyłoby założenia.

Znani Wyznawcy

Historia

Ustalono, że religia powstała jeszcze przed erą Minzo, stworzona prawdopodobnie przez przedwiecznych. Przez całą erę Minzo, gdy jeszcze cienie nie występowały na kontynencie, wyznawcy byli chłostani, bici i wrzucani do lochów. Prześladowanie trwało przez wieki, mając swój szczyt za panowania Torika, gdyż wyznawcy byli paleni na stosach. W końcu, zaprzestano ich w trakcie rządów Reda Q Kazoo, który ogłosił Hardkoryzm drugą religią główną ZKP.

Ciekawostki

  • Wyznawcy nie obchodzą żadnych własnych świąt, ale mogą celebrować święta innych religii.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki