FANDOM

Phantom
Phantom
Imię i Nazwisko/Pseudonim John Kage

Phantom

Rasa Upiór
Wiek 34 lata
Rodzina Connor Kage - Przybrany brat

Ryu Kage - Przybrany ojciec

Zajęcia/Praca Pracowanie dla HC
Phantom - A raczej John Kage to upiór, jego dusza i wspomnienia należą do ninja z zakonu Cienia. Zmarł podczas jednej z misji dla HC.

Wygląd

Phantom nosi czarny strój ninja, na który nakłada lekką, skórzaną zbroję tego samego koloru, oprócz zbroi ma jeszcze nagolenniki i naramienniki. Ma on białe oczy bez tęczówek i źrenic. Pod maską zaś skrywa się całkowicie czarna skóra, która dodatkowo pomaga mu w ukrywaniu się w cieniu

Charakter

Phantom ma 2 różne charaktery, gdy jest w formie upiora staje się zimny, wyrachowany i do bólu szczery, mówi prosto z mostu nie zważając nawet na to, że rozmówce może to zaboleć. Gdy jednak jest w formie człowieka, jakim był przed śmiercią, to jego charakter zmienia się diametralnie. Staje się przyjaznym człowiekiem, nadal jest szczery, ale jak już ma mówić prawdę to próbuje to mówić w taki sposób by rozmówca się nie obraził. Dba o przyjaciół mimo, że to może przeszkodzić w misji.

Historia

John miał niecały rok, gdy został porzucony na zimę w Japonii przez swoich rodziców, którzy akurat tam pojechali na ferie. Uznali, że dziecko im przeszkadza, więc po prostu je wyrzucili. Zresztą nigdy mu nie okazywali miłości. Szczęśliwie został znaleziony przez ninję imieniem Ryu, któremu zrobiło się go szkoda, przygarnął go i wychował jak własnego syna. Jego syn z początku nie był zachwycony, że ma brata, ale w końcu się z tym pogodził.

Gdy chłopiec osiągnął wiek 6 lat zaczął trenować pod czujnym okiem swojego przybranego ojca oraz powoli zaprzyjaźniać się ze starszym bratem - Connorem. Już w wieku 13 lat osiągnął mistrzostwo w bezgłośnym poruszaniu się i chowaniu się w cieniach, 2 lata później nauczył się bardzo dobrze walczyć każdym rodzajem broni jakimi mógłby posługiwać się dalekowschodni wojownik i skrytobójca. Gdy już miał 18 lat zaczął ćwiczyć tajemne sztuki ninjutsu, które niegdyś były uznawane za czarną magię.

Kiedy już nauczył się wszystkiego, dostał od ojca pozwolenie na wyruszenie w świat. Opuścił więc rodzinny dom i skierował się do ZKP, gdzie poznał Karola, Kirię i Adrulu i za ich namową dołączył do HC. Podczas jednej z misji umarł by zostać wskrzeszonym jako upiór.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki