FANDOM

Karol
Karol S.jpg
Imię i nazwisko Karol Steampunk III
Wiek 16 (Lat CN'skich)
Status Żywy
Rodzina Ród Steampunków
Zawód Szpieg ZZS (Dawniej)
Pracownik HC (obecnie)
 
Szlag! Jeżeli istnieje wymiar równoległy w którym nie ma technologii, a władzę przejmują bogowie, to oznacza jedno... jest źle!

–Karol

 Karol Steampunk - młody CN'czyk, pracownik HC i łowca przygód. Szkolony od młodości w posługiwaniu się bronią palną. Nienawidzi zabijać, przez co jego rewolwery zawsze ustawione są na tryb oszołamiania. Gospodarka miasta sporo zyskuje na jego uzależnieniu od Coca-Coli. Po spotkaniu z Jesterią został pół-demonem.

Osobowość

Cechą, którą można opisać Karola jest przyjacielskość,  raczej spróbuje dojść do porozumienia dialogiem, niż przy użyciu pistoletów. Nie jest za genialny, jest w okolicach średniej, jednakże braki uzupełnia kreatywnością w tworzeniu wynalazków i rozwiązywania problemów. Bardzo chciałby pomagać społeczności CN, ale nie zawsze wie jak. 

Wygląd

Wysoki, młody chłopak. Posiada długie, chude ręce ze znamieniem w kształcie koła na lewym barku. Zazwyczaj nosi długie spodnie i bluzę, pod którą chowa skrzydła. Ma często poburzone włosy w kolorze jasnobrązowym, nie za długie.

Historia 

Urodzony daleko w górach CN na jednej z podróży Steampunków. Pałał miłością do broni palnej, już od lat niemowlęcych. Gdy nauczył się chodzić, "strzelał" z palców. W podstawowej szkole pisał miliony opowieści o przygodach, agentach i demonach, które pomagały dobru, przez te opowiadania niektórzy ludzie z niego drwili. W średniej szkole postanowił, że będzie łowcą przygód. Po długim szkoleniu przez rodzinę wyruszył do centrum CN.

Początek chłopaka był istnie bogaty, znalazł los na loterii i wygrał 10 000 000 bł (milion złotych). Co pozwoliło mu żyć w luksusie i rozwijać swoje umiejętności. Jednakże pieniądze szybko się kończyły, a młodzieniec nie chciał zostać na lodzie, postanowił więc zainwestować całą swoją kasę w różne instytucje. Nie wyszedł na tym stratnie, wręcz przeciwnie, zarobił drugie tyle. Z powodu wpływów, do dołączenia zmusiło go ZZS. Szkoliło go na zawodowego szpiega, w tamtej agencji także poznał Lukrecję i Wiolę, jedynego ludzkiego cienia.  Odszedł przed ostatnią inicjacją, przed zostaniem fanatycznym szpiegiem. Uciec z organizacji nie było łatwo, ale jemu udało się zatrzeć wszelkie informacje o miejscu zamieszkania i reszcie cennych danych.

Gdy miał już kupę kasy i ZZS na karku, chciał spełnić swoje młodzieńcze marzenie i wstąpił do HC. Jedną z jego pierwszych prac było udanie się w poszukiwaniu Archiwum wraz ze swoim towarzyszem, Adrulu. Podczas tej przygody Karol poznał Remka, z którym później się zaprzyjaźnił.

Pewnego dnia podczas odpoczynku w strefie nieumarłych spotyka potężnego czarodzieja. Mag ten domagał się pojedynku, na co chłopak się zgodził. Okazało się, iż człowiek za pomocą potężnej magii przedwiecznych ożywił jego starego przyjaciela. Po długiej i męczącej walki przyjaciół, agent HC przekonuje kumpla, by postawił się swojemu ożywicielowi, po czym razem wyprawiają go na drugi świat.

W Szach Mat, CR przeniósł się do innego wymiaru gdzie został wodzem orków. Niestety wkrótce potem większość jego orków została zabitych. Powrócił do swojego rodowitego wymiaru. Poznał Zozola i później ruszył z nim, Kirią i Fantomem do nowoutworzonej zony, gdzie państwo badało nową broń - Emiter Wirusa. Miejsce tamto było przejęte przez Mutantów i tajemiczne istoty które władały telekinezą. 

Relacje

Adrulu Adrulu - stary kumpel. Zawsze z chęcią mu pomaga, a od czasu  gdy jest jego współpracownikiem często patrolują miasto.

Pan Lokomotywa - Były wielki przyjaciel Karola, który zginął w Alter wymiarze. Pogodzenie ze śmiercią tak wielkiego przyjaciela trwało bardzo długo, jednakże chłopak zrozumiał że trzeba zaakceptować co się stało. Poświęcenie Lokomotywy pamiętane jest przez młodzieńca aż do dziś. 

Kiria Arnold - Jego towarzyszka od czasu Szach Mat, CR. Na początku miał co do niej mieszane odczucia, ale w końcu przyjął ją jako do drużyny i listy przyjaciół. Pomagał jej podczas wielu przygód i vice versa. Po Ostatni Peron wprowadziła się do niego.

7 - Traktuje go jak znajomego, dosyć dziwnego i pokręconego. Nie raz cień uratował mu życie.

Phantom - (Nazywanty przez niego "Fant") - Przyjaciel, znają się naprawdę bardzo długo.

Ciekawostki

  • Jest uzależniony od Coca-Coli.
  • Jego dwa rewolwery to przerobione Colty.
  • Został wyszkolony jak agent ZZS.
  • Jego autem jest stare, stuningowane Czikłaczento.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki