FANDOM

Czaszka
Spoczywaj w pokoju!

Ta postać umarłapodczas ataku CR na Alter Świat.

Liber Ahrana
LiberAhrana
Imię i nazwisko [Dla twojego bezpieczeństwa nie zostało podane]
Rasa Człowiek [prawdopodobnie]
Rodzina [brak]
Wiek 36 lat [prawdopodobnie]
Zawód Lekarz w HC
Na pewno chcesz znać moje imię? Nie przypominam sobie, żeby ktoś kto usłyszał jego brzmienie dożył następnego dnia.

–Liber

Libert Ahrana – członek organizacji Heroes Corporation. Oprócz głównego zajęcia HC, czyli zabezpieczania artefaktów zajmuje się leczeniem. Z wykształcenia jest chirurgiem, neurochirurgiem, torakochirurgiem, anestezjologiem, neuropatologiem oraz biochemikiem.

Wygląd

Nikt, prócz jego samego nie wie jak wygląda. Cały czas chodzi w kombinezonie zawierającym różne substancje i narzędzia chirurgiczne. Co ciekawe, jego krew jest niebieska co budzi wątpliwości odnośnie jego rasy.

Historia

Na dobrą sprawę nie wiadomo kim jest, i skąd się wziął. Pytanie o jego przeszłość nie daje żadnych efektów, jedyną odpowiedzią jest milczenie.

Osobowość

Są dwa uczucia, które ukazuje: złość albo nic, aczykolwiek zobaczenie go wściekłego jest ewenementem. Jest niezwykle honorowy, prędzej zginie niż złamie daną przysięgę.

Ekwipunek

Kombinezon

Najciekawszą częścią ekwipunku Libera jest jego czarny kombinezon. Mieści on różne leki, narzędzia chirurgiczne oraz broń – pistolet i nóż. Na lewej dłoni znajduje się schowany w rękawicy iniektor środka paraliżującego.

Strzelba

Strzelba znajdująca się na plecach Libera służy do usypiania agresywnych osobników. Efekt mija po ok. 50 minutach.

Pistolet

Pistolet Makarova przerobiony tak, aby mógł wystrzeliwać amunicję 12mm dum-dum.

PDA

Palmtop z wyświetlaczem ciekłokrystalicznym. Służy za notatnik i teleporter. Korzysta z nieznanego alfabetu. Można używać go do regulacji kombinezonu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki