FANDOM

Czaszka
Spoczywaj w pokoju!

Ta postać umarłapodczas Ostatni Peron.

Mike
Mike Arnold
Imię i nazwisko Mike Arnold
Status Żywy
Pochodzenie CN
Rodzina ???
Zawód Szef ZZS (Prawdopodobnie)
Powinienem ci powiedzieć, robię to z niechęcią. Zawsze cię lubiłem, szanowałem i tak dalej... ale to byłoby nieszczere. Tak naprawdę, zawsze mnie cholernie wkurwiałeś.

–Mike przed Ekstrakcją

Mike Arnold - chociaż wiele osób o nim wie, mało kto mógłby powiedzieć coś więcej niż "szef ZZS". W rzeczywistości Mike pracował kiedyś dla HC jako specjalista od technologii. Gdy został wyrzucony stał się prawie niewidzialny, co przysłużyło się jego karierze. Jego ulubioną bronią jest Glock.

Osobowośc

Mike jest jednym z tych ludzi, którzy potrafiliby cię utopić w łyżce wody. Cechuje się sprytem i inteligencją, co  pomogło mu w karierze w HC a potem w ZZS. Często żuje gumę, by uspokoić swój stres. W ciężkich sytuacjach jest bardzo wielka szansa, że się złamie pod wpływem nerwów.

Wygląd

Z postury jest bardzo chudym, chociaż wysokim mężczyzną. Zazwyczaj nosi płaszcz i ciepły strój, bo uwielbia ciepło, jedyne miejsce gdzie jest w swoim drugim stroju to pustynia. Wtedy zakłada kapelusz i strój kowboja, ponieważ jego ulubioną rolą, poza szpiegiem, był kowboj.  Ma krótkie, czarne włosy ze średnią grzywką. Jego oczy są czarne i przypominają czasem gadzie. 

Historia

Wychowany został prawdopodobnie na wsi tylko przez matkę. Ojciec jego zmarł w nieszczęśliwym wypadku z tajemniczym artefaktem z nieba. W szkole zdobywał najlepsze wyniki, przez co dostał stypendium i mógł wyjechać do centrum. Mieszkał w wynajmowanym za pieniądze ze stypendium mieszkaniu. Pewnego dnia terroryści zaatakowali ten hotel, a ten zaczął zgrywać bohatera i dzięki wiedzy technologicznej rozbroił całą broń w budynku i za pomocą  wyposażenia hotelu oszołomił przeciwników. Dzięki temu wyczynowi zainteresowało się nim HC i zaproponowało mu pracę, na którą on oczywiście się zgodził. Jego kariera trwała 3 lata, po czym został wyrzucony za korupcję i fałszowanie danych. Dołączył do ZZS, gdzie szybko wzbił się wysoką rangę. Uważa się że jest szefem ZZS.

Jego ważnym w historii wyczynem było porwanie 2 dzieci – Kirii oraz innej dziewczynki. Wychowywał je po swojemu.

Za pomocą pewnego artefaktu śledził bohaterów TB i często ich odwiedzał lub próbował porwać i zekstrahować. Koniec końców połaczył siły z ożywionym Panem Lokomotywą oraz zregenerowanym Kara. Zmarł pewny że go sklonują, jednakże po ataku na główną bazę ZZS nikt nie miał sprzętu do zrobienia tego.

Ciekawostki

  • Co miesiąc zamawia tonę gumy do żucia. 
  • Jego bronią jest glock.
  • Szybko się męczy
  • Był kapłanem Deusa.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki