FANDOM

Flame
Pustka Cię wita!

Ta postać umarła permanentnie podczas Ostatni Peron.

Pan L
6iSUIvV
Imię i nazwisko Pan Lokomotywa
Wiek 30
Status Martwy
Zawód Pracownik HC
Przyczyna śmierci Wybuch
Zło będzie się bać torów po wsze czasy

–Pan L na obradzie HC

Pan Lokomotywa - odmieniec, pierwotny lider zespołu TB.

Wygląd

Dziecięce buty (rozmiar 20), czarne spodnie, biała koszulka i bluza, ciemne okulary.

Historia

Pan L nazywał się kiedyś Michael Parapatański. Żył w bogatej rodzinie, przez co miał wysokie stanowisko w pewnej firmie. Podczas jednego, słonecznego dnia przez swą nieuwagę wszedł na ruchliwą jezdnię. Obrażenia były niemalże śmiertelne, jednak szaleni lekarze wpadli na pomysł zmienienia go w człowieka lokomotywę. Będąc w większej części robotem niż człowiekiem postanowił zostać bohaterem, w tym celu udał się do HC.

W RP

Pewnego dnia spotkał Kirię, udał się z nią i LA na misję zdobycia księgi, która mogła mieć związek z CR. Teleportowali się na wyspę, na której znaleźli piramidę. Wejścia pilnowały 3 osoby ubrane na czarno, LA szybko ich zneutralizował swą strzelbą. Idąc wgłąb piramidy zaczęli słyszeć coraz głośniej szum wody. Natknęli niebezpieczeństwo w postaci innego podróżnika, który ich zaatakował, ponownie, LA użył swej strzelby. Doszli do drzwi, szumy były bardzo głośne. LA otworzył drzwi. Za nimi był człowiek z karabinem, księgą i bumboxem, z którego leciały szumy. Pancerz LA został zniszczony, a on sam poważnie ranny, Kiria dostała w nogę. Udało się go pokonać. La zabrał księgę. PL zadzwonił po Karola. razem z Karolem pomogli wyjść dla Kirii i LA z piramidy,a do tego wynieśli ciała. wszyscy spotkali się w helikopterze. Jednak Karol musiał zostać, bo Alter Karol zaatakował. LA, Kiria i PL odlecieli. Z helikoptera można było zauważyć potężny, wymiarowy wybuch na wyspie. PL poinformował AD2 o wybuchu, oraz poprosił o transport ciał do HC. Trzy osoby chroniące piramidę zostały przesłuchane. LA i Kiria trafili do szpitala. Wszyscy pojechali po jakimś czasie do willi Karola. Przebili się przez barierę wymiarową. Wylądowali na ziemiach orków. razem z Karolem pokonali Alter Karola, jednak nie bez strat. PL użył autodestrukcji, by pomóc im go pokonać.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki