FANDOM

Powiernicy Cykuty
Powiernik
Powiernik
Typ organizacji Skrytobójcza
Założyciel Argent Syluhr
Szef organizacji Alan Havtur
Lokalizacja Valle Miasma

Powiernicy Cykuty – Organizacja skrytobójców działająca w VM. Jej przywódcą jest Alan Havtur.

Historia

Ugrupowanie powstało mniej więcej 55 lat przed Erą Ecans. Jej dokładna historia nie jest znana. W archiwach znajdują się jedynie spisy członków i celi do zabicia.

Inicjacja

Aby dostać się do grupy trzeba przejść kilka prób.

Próba pierwsza

Podczas pierwszej próby osoba zostaje otruta i wpisana na Elenco Excluidos - listę osób, które nie mogą się udać do lekarza i opuścić granic Valle Miasma. Otruta osoba musi zidentyfikować toksynę znajdującą się w jej ciele oraz ją zneutralizować.

Próba druga

Podczas drugiej próby osoba zostaje przetransportowana w głąb jaskini i musi się z niej wydostać. Nie otrzymuje prowiantu i nie wie gdzie dokładnie jest.

Próba trzecia

Trzecia próba polega na skrytobójstwie danego celu. Jeśli człowiek przejdzie wszystkie 3 próby, tatuuje się mu na plecach szczwół plamisty oraz szalej jadowity – znaki rozpoznawcze grupy, strój oraz pierśnień z turkusem.

Rangi

Ranga Zero

Powiernicy rangi zero, inaczej "Oczekujący" to ludzie, którzy dopiero oczekują na proces inicjacji.

Ranga Pierwsza

Powiernicy pierwszej rangi, zwani też "Pierwszakami" są ludźmi, którzy przeszedli proces inicjacji. Ich ranga symbolizowana jest przez sygnet z wyrytym na turkusie znakiem "I".

Ranga Druga

Powiernicy rangi dwa, znani też jako "Pełnoprawni" są ludzmi mającymi na koncie sporą liczbę skrytobójstw. Ich ranga symbolizowana jest przez sygnet z wyrytym na turkusie znakiem "Ω". Jest ich najwięcej w całej organizacji.

Ranga Trzecia

Powiernicy trzeciej rangi są znani przez większość jako "Urzędnicy" to ci, którzy zajmują się zlecaniem pomniejszych zabójstw postawionym niżej od siebie. Ich rangę symbolizuje syget z wyrytym na turkusie znakiem "Λ".

Ranga Czwarta

Powiernicy rangi czwartej byli "Urzędnikami" ale awansowali przechodząc dodatkową próbę. Nie wiadomo prawie nic o ich obowiązkach. W ich przypadku rangę symbolizuje sygnet z opalem, na którym wyryty jest znak "Ξ".

Ranga Piąta

O randze piątej nie wiadomo nic. Większość nawet ich nie widziała.

Ranga Szósta

Powiernicy rangi szóstej są znani jako "Mistrzowie". Kontrolują wszystko i wszystkich.

Ranga Siódma

Oficjanie nie istnieją. Nie da się potwierdzić ich istnienia w inny sposób niż zostanie "Mistrzem".

Znani Członkowie

Hans Ebber

Więcej z Fandomu

Losowa wiki