FANDOM

Trionizm
Trionizm
Znak religii
Rasy wyznające najczęściej Ludzie

Elfy

Nazwa wyznawców Trioniści
Bogowie Deus

Arcypandara
Sevajpa

 Trionizm - Religia oparta na wiarze w trzech bogów: Deusa boga światła, Arcypandarę bogini Mroku i Sevajpę boga Mórz i oceanów. Na każdego boga wybiera się specjalnego kapłana.

Deus

Mityczny pierwszy bóg, jego powstanie jest przypisywane wielkiemu wybuchowi. To on panuje nad tym światem i chroni go przed bogami z innych równoległych lub alternatywnych wymiarów, jeżeli jakieś istnieją. Panuje nad światem, to on stworzył świat wraz z jego towarzyszami. Jego obecnym kapłanem jest tajemniczy Mike Arnold.

Arcypandara

Siostra Deusa i jego największa rywalka. Chociaż pomogła stworzyć świat, zostawiła po sobie tonę śladów mroku. Wiąże się ją z powstaniem rady cieni, ale nikt nie ma pewności. Jej kapłanem jest jedyny znany ludzki cień czyli Wiola.

Sevajpa

Największy przyjaciel rodzeństwa Deus i Arcypandara.  Zabrał to co dano mu od nich, czyli morza i oceany. Przybiera formę wielkiej istoty stworzonej z wody gdy chce się objawić. Jest najczęściej pojawiającym się bogiem na ziemi, gdyż często pomaga swojemu kapłanowi rozprawić się z przeciwnikami. Jego kapłanem jest Disco, czyli nieudany eksperyment połączenia człowieka z biedronką.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki