FANDOM

Tytani - starożytna rasa humanoidalnych, nadludzkich istot. Do dziś przetrwało jedynie 4 z nich.

Wygląd

Tytani odróżniają się od ludzi tylko czerwonym kolorem oczu.

Cechy i zdolności

Wysoki poziom manipulacji cielesnej

Tytani mogą swobodnie zmieniać i manipulować ich ciała, będąc w stanie nie tylko przemieszczać, a także łamać i rozbijać kości, jak również spłaszczać narządy wewnętrzne w celu uzyskania jakiejkolwiek formy pragną. Odnosi się to również do ich zdolności regeneracji, pozwalającej im przeżyć pod słońcem przez krótki okres czasu przed transformacją w stan kamienia. [1]

Absorbcja

Główną metodą odżywiania się tytanów jest absorbowanie ciał żywych lub martwych stworzeń, którą wykonują po kontakcie z jakąkolwiek częścią ich ciała. Każda z ich komórek wtedy wydziela płyn trawienny, który pojedynczo pożera komórki ich zdobyczy, tworząc iluzję łączenia się ciał.

Ulepszone zmysły

Tytani posiadają ulepszone zmysły, lecz nie wiadomo do jakiego stopnia.

Zaawansowana inteligencja

Ich najniebezpieczniejsza cecha. Tytani potrafią analizować i poznawać języki, mechanizmy i ludzkie umysły w trakcie sekund.

Historia

Prawdziwa przyczyna powstania ich rasy nie jest znana. Legendy twierdzą, żę powstali oni z połączenia człowieka i demona. Pierwsze wzmianki o nich pochodzą z 1578 roku EI. W historii istniało ich tylko 7. Był to klan zamieszkujący podziemne jaskinie w pobliżu obecnego CN. 3 z nich zginęło podczas konfliktu z ludzkim klanem. Pozostało ich tylko 4, łącznie z 2 niemowlętami. 23 lata później, gdy w okolicy pojawiało się coraz więcej ludzi, 4 pozostali tytani postanowili rozejść się do katakumb i zapaść w wieloletni sen. Żyją do teraz, w większości jako kamienne statuy.

Ciekawostki

  • Tytana da się zabić poprzez całkowite zniszczenie jego mózgu.

Przypisy

  1. Słońce jest główną słabością tytanów.Od bezpośredniego kontaktu ze światłem słonecznym, ich ciało zaczyna zamieniać się w kamień. Jeśli kontakt zostanie przerwany w trakcie transformacji, po prostu się zregeneruje do poprzedniego stanu. Nie zabija to ich, lecz (po całkowitym przeobrażeniu) już nigdy nie będą mogli się ruszyć ani wyjść z tego stanu.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki