FANDOM

Dolina Miazmatów
VM
Valle Miasma
Państwo ZKP
Typ Miasto turystyczne
Założenie 1839, era Pestili
Burmistrz Arys Stein
Religia Różnie, głównie Hardkoryzm

Dolina Miazmatów (C. Valle Miasma, VM) - Sporych rozmiarów miasto leżące na wschodzie ZKP. Jego burmistrzem jest jest Arys Stein aczykolwiek prawdziwą władzę sprawują tzn. Powiernicy Cykuty.

Toponimika nazwy

Nazwa pochodzi od tego, że miasto często nawiedziały różne plagi, a jej centrum znajduje się w dolinie.

Historia

Miasto zostało założone sto dwadzieścia cztery lata przed Erą Ecans przez człowieka znanego jako Albert Anza. Rządził on przez 35 lat po czym zmarł, prawdopodobnie otruty, a jego miejsce zajął Oskar Agadd. Około 55 lat przed Erą Ecans powstała tam pewna grupa morderców – Powiernicy Cykuty. W ciągu następnych lat grupa zdobyła większe wpływy od burmistrza. Obecnie miejscowością rządzi Arys Stein.

Herb

Od początku istnienia VM był używany herb przedstawiający miecz wbity w skałę na czarnym tle.

Życie w mieście

Życie w Valle Miasma jest dosyć spokojne. Ulicę patrolują ubrani w czarne szaty członkowie Powierników Cykuty, którzy w razie zakłócenia spokoju od razu strzelają.

Powiernicy kontrolują także szpitale i wydają wyroki śmierci. Skazaniec zostaje otruty i wpisany na specjalną listę, przez którą nie może udać się do żadnego lekarza.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki