FANDOM

Zjednoczone Królestwo Przygód
ZKP
ZKP
Nazwa Zjednoczone Królestwo Przygód
Ustój Demokracja (Różne odmiany na miasto)
Religie Trionizm (Główna)

Hardkoryzm
Kult chaosu (W mniejszym stopniu)

Władca Blue Q Kazoo (Założyciel)
Stolica CN

Zjednoczone Królestwo Przygód- ZKP - Wysoko uprzemysłowione państwo położone na północnej części kontynentu. Państwo jest to zamieszkiwane przez istoty różnej rasy. Stolicą jego jest CN, czyli Klejnot Północy.

Historia

Państwo to powstało w erze Ecans, kilka lat temu. Zostało założone przez Blue Q Kazoo, który podał propozycję sąsiadom by zbić się w jedne mocne państwo. Prawie wszyscy władcy terenów sąsiadujących się zgodzili na ten pomysł. Prawie, gdyż tereny orków nie przystały na warunki, więc król wysłał do siebie ich dyplomatę  Karola Steampunka, który załagodził sytuację i w końcu po zmienieniu trochę hierarchii orków w tamtym regionie, główny wódz pokojowo się zgodził na dołączenie do ZKP. 

Życie w ZKP

O tym państwie można powiedzieć że pod względem warunków życia jest zróżnicowane. Najbiedniejsze są miasteczka i wsie znajdujące się przy granicach, spowodowane jest to demokracją szlachecką, która wzmacnia szlachtę a osłabia mieszczan. Najbogatsze jest południe, CN otoczone terenami orków. Życie w tym państwie jest strasznie nudne dla osób które nie są poszukiwaczami przygód, poza nimi nie ma wojen ani epidemii.

Technologia

ZKP jest jednym z najbardziej rozwiniętych pod względem technologicznie państwem na kontynencie. Rozwój ten dotknął głównie dziedziny takie jak Cibusologia (Nauka zajmująca się badaniem jedzenia), Balistyka, Etmologia, Nauka zajmująca się wymiarami alternatywnymi, Pustko Chemia, Umbrologia. Poza tymi wszystkimi dziedzinami prowadzone są też badania w kierunku jeszcze lepszej broni palnej.

Instytucje

W ZKP siedzibę mają różne instytucje takie jak:

  • EdGir - Instytucja zajmująca się wyrobnictwem broni palnej dwu lub jedno wiązkowej.  Poza zamiłowaniem do pistoletów, produkują też nowinki technologiczne takie jak 32 bitowy komputer Baiter. 
  • Hero Corporation - Organizacja zajmująca się zbieraniem poszukiwaczy przygód. Jest instytucją zajmującą się egzaminem CN.  Pilnuje by wszędzie trzymał się pokój i zbiera artefakty które mogą zaszkodzić społeczności.
  • ZZS-  Mająca gdzieś na terenie ZKP bazę organizacja szpiegowska ZZS jest wielkim zagrożeniem od 20 lat gdy postanowiła zbierać artefakty, lecz nie do celów zabezpieczenia, tylko do celów ich tajemniczego wielkiego szefa, którym jest prawdopodobnie Mike Arnold

Więcej z Fandomu

Losowa wiki